KAS MODĒ?
Virsraksts — Evija Barkāne, septembris 5, 2015 22:19 | 563 skatījumi | Drukāt rakstuVOGUE
Ikviens, kas seko modei un vēlas zināt jaunakās modes tendences, zinās, ka Vogue kolekcija ir tā, kas mainās un rada kaut ko jaunu līdz ar katru modes skati modes pasaulē. Pareizāk sakot, mode rada Vogue!
- Fashion trend Nr.1 Colourbang- košas strīpas uz ietvaru un saulesbriļļu kājiņām. Ir jāatzīmē, ka tieši šogad Vogue zīmols liek uzsvaru uz roku darbu. Daudzas sīkās, košās detaļas tiek samontētas ar rokām. Līdz ar to, apskatot un turot rokās jaunās kolekcijas brilles, var sajust ieguldīto darbu, kas piešķir šīm brillēm vēl lielāku vērtību.
- Cristals- caurspīdīgs matēts plastikāts frontālā daļā kombinēts ar krāsainām kājiņām, kas ir tādā pašā krāsā kā briļļu lēcas.
- Waves+Rainbow- divkrāsaina kājiņa, kas atgādina vilni. Strīpas ir tās, kas redzamas jauno kolekciju tērpos. Tāpat jopojām aktuāli ir pinumi, kas tiek sasaistīti ar modeļu bizēm modes skatē. Tur tiek rasta iedvesma!
- Light Bijour, kas spīd un laistās. Kurpes, rotas, aksesuāri- viss mirdz, arī brilles!
Vogue saglabā savu košumu, sulīgās krāsas un ļauj sajust vasaras tuvošanos. To spilgi papildina skaistās modeles Adriana Lima, Deepika Padukone un Lui Shishi.
LIFE IN VOGUE!
Follow the trends! She is in Vogue. Chick!!!
Arī kolkcijas līnija Vogue for kids ir tik pat amizant, jo bērnu modeļi ir tieši tādi paši kā pieaugušie- lai bērns varētu līdzināties saviem vecākiem.
RAY-BAN
Zīmols ir plaši pazīstams un vairs neprasa īpašus skaidrojumus. Ray-Ban turpina stiprināt savas tradīcijas, atjaunojot ikoniskos modeļus jaunās krāsās un materiālos. Ray-Ban rada modi, nevis mode rada Ray-Ban kā tas ir, piemēram Vogue kolekcijā.
„NEVER HIDE” campaign for change! Tried+Tested+True #campaign4changes
Visam, kas izskatās antīks un sens, ir liela vērtība. To var redzēt jaunās kampaņas reklāmas materiālos. Arī Wayfafer modelis ir ieguvis jaunu „ietērpu”, kas pirmaja brīdī var šķist nobružāts un netīrs. Bet tas ir spoguļpārklājums. Ērts un praktisks modelis,jo tas aizņems paviam maz vietas j;usu rokas somiņās un būs līdzi jums vienmēr.
Spoguļpārklājums joprojām žilbina- ne tikai Aviator, bet arī apaļās formās, kas ir šīs sezonas trends Nr. 1.
Clubmaster wood- gumija kopā ar koku rada jaunu izcilu modeli Clubmaster mīļotajiem un noteikti arī šis modelis kļūs par Clubmaster kolekcionāru īpašumu. Pieejams arī tāds pats optiskais modelis. Discovery collection.
Jaunas un košas krāsas ir pašiem mazākajiem Ray-Ban mīļotājiem. Ray-Ban kids.
Lite&Strong -- viegls un izturīgs materiāls!
Visu sportistu iemīļotākais zīmols, kas rada ne tikai saulesbrilles, bet arī ietvarus. Kvalitāte, izturība- galvenās Oakley raksturiezimes. Pats interesantākais- maināmās kājiņas Kad apnīk viena krāsa, droši var nomainīt uz citu.
Pirmo rezi redzot Mad man un Bad man(komerciālais variants) kolekciju, daudzi to var nesaprast, bet, uzliekot brilles uz acīm, ērtums un lēcu kvalitāte kārtējo reizi iegūst jaunu fanu.
MICHAEL KORS
Pirmo sezonu Luxottica paspārnē nonācis arī zimols Michael Kors. Sievietes visā pasaulē šo zīmolu atpazīst pēc slavenā somas Mirandas. Michael Kors iedalās sexy(āda), sporty(metāls) un glamour(kristāli) līnijās.
Zīmolam raksturīgie elementi- Michael Kors plāksnīte, MK zīmogs, kas ņemts no kurpēm un jostām. Populārākais tonis MK pilota stila brillēm- Rose Golo. She`s glam!
Visas jaunās kolekcijas tauriņveida, apaļās MK saulesbrilles rotā maigie spoguļpārklāumi. Īpaši ekstrvagants ir kvadrātainais modelis MK2013- lapu efekts matētā plastikātā zili-brūnos toņos.
Sekojot modei- arī MK kolekcijā manāmas baltas krāsas saulesbrilles, kā arī 70-to gadu modes atgriešanās- kaķacs forma.
POLO RALPH LAUREN
Lielākais jaunums- Ralph Lauren ir radījis Polo sieviešu līniju. Kā zināms, Ralph Lauren ir otrs lielākais antīko mašīnu kolekcionārs, un tieši šī aizraušanās radījusi iedvesmu jaunajai kolekcijai. Pilota stila briļļu ādas ietērps ir precīzs mašīnas cimdiņu atdarinājums.
Ekstravagants ir alumīnija viengabala saulesbriļļu modelis, kuram kniedes atgādina mašīnas detaļas.
Round (apaļas) formas saulesbrilles ar košiem spoguļstikliem- viens no Polo līnijas košākajiem modeļiem.
RALPH
Masīvas lielas saulesbrilles ir viens no šīs sezonas trendiem un to redzam arī Rudens/Ziema 2015 kolekcijā. Noteikti loti pieprasīta būs baltās, melnbaltās, masīvās Ralph Lauren saulesbrilles.
Arī Ralph kolekcija liek uzsvaru uz apaļo dizainu. Gan optisko ietvaru , gan saulesbrilļu kolekcijā parādās arvien vairāk round formas dizains. Kājiņas šosezon rota elegants Ralph uraksts.
VERSACE
Šogad zīmola Versace rekamas seja- Madonna. Uz saulesbriļļu un ietvru kājiņām atgriežas medusa. Košums, mirdzums un provokācija- lieliski raksturo šo zīmolu. Kolekcijā atkal atgriežas diezgan masivās medūzas.
Lai arī šajā sezona ir aktuālas lielas, masīvas, apaļas un arī neordināras formas saulesbrilles, Versace ar caurspīdīgo dažādu toņu plastikātu panāk vieglumu savās saulesbrillēs. Arī pilota stila saulesbrilles tiek pārklātas ar maigiem spoguļparklājumiem.
Diezgan drosmīgas ir jaunās kaķacs formas saulesbrilles ar salīdzinoši vieglu spoguļpārklājumu un ietvari. Pieejamas dažādas krāsas.
EMPORIO ARMANI
Krāsaini caurspīdīgs ziloņkaula plastikāts kombinācijā ar pelēko nteikti kļūs par sezonas aktuālo modeli. Emporio Armani īpaši enizceļas ar košām krāsām, bet nebaidās tās izcelt saulesbriļļu iekšpusē, radot interesnatus modeļus. Apaļās formas saulesbrilles ir veidotas no viegla materiāla un to stiklus izceļ viegls spoguļpārklājums.
GIORGIO ARMANI
Giorgio jaunums- koka materiāls, cēlkoks Venge, modeļu iekšpusē karbons, bet frontālā daļa no metāla vai plastikāta.
Eleganta un pamanāma ir Sand linija. Drošas strīpas, lieli, masīvi rāmji un turpar blakus arī vieglas, tauriņformas saulesbrilles ar aizliektiem frontālās daļas spārniem pa tiešo no Milānas Modes skates. Apaļās formas saulesbrilles mazliet kalsiskākas veido tiltiņš frontālajā daļā. Optisko briļļu modeļiem aktuāls raibs, puscaurspīdīgs plastikāts, kā arī plastikāta un metāla kombinācijas. Kājiņu rotā GA simbols- zīmogs.
Tāpat par top modeli gan māksliniekiem, gan cilvēkiem, kuriem nepieciešamas optiskās brilles, varētu kļūt šis Giorgio Armani modelis, kuram ir maināmās lēcas.
Īsts juvelierizstrādājumu mantojums un bagātība. Optikas mīļotājiem ir jābūt paceicīgiem, ka viņi var turēt rokās un spēj iegādāties šādas ekstravagantas brilles ar Latvijas optikās,jo BVLGARI pasaulslavens un dārgs zīmols, ko ne katrs var atļauties.
TIFFANY&Co.
Juvelierizstrādājumu bagātība. Gan ietvarus, gan saulesbrilles rotā smalks, elegants Tiffany uzraksts, pērles, atslēgas,s irdis- visi klasiskie Tiffany simboli.
Dolce&Gabbana
Spain in Sicily- viennozīmīgi košākais zīmola darinājums. Puķes, punktiņi- gan saulesbrillēs, gan optisko briļļu līnijā.
Mežģīnes ir Dolce&Gabbana lolojums un jau vairākas sezonas ir topā- šoreiz jaunas krāsas, piemēram, zaļganā mežģīne ar vieglli zaļganu spoguļa efektu briļļu lēcās. Ja spīd- tad spīd.
PRADA
Prada Baroque turpina savu iznācienu un lielākais pārsteigums ir Koka Prada Baroque.
Šīs sezonas tendence- apaļas, lielas saulesbrilles jau PRADA radīja 2015. Gada pavasaris/vasara kolekcijā, un šis modelis kļuva par TOP modeli, kas pieprasīts vairākās valtīs.
Prada Linea Rosa
Linea Rosa līnija vienmēr var atpazīt pēc sarkanā Prada uzrksta. Pelēkie, baltie un melnie toņi ar viegliem gradualiem vai spogulpārklājumiem dominē arī šajā līnijā.
MIU MIU
Mirdz ne tikai zīmla spoguļlēcas, bet arī visu optisko ietvaru kājiņas, kuras rotā Swarovski kristāli. Apaļas, daudzsūrainas frontālas daļas savienojot ar smalku kājiņu rada ekstravaganci un unikalitāti. Apļas un neordināras, daudzstūrainas formas, nepilni ietvari- tas viss atrodas MiuMiu kolekcijā.
Miuccia Prada reiz teikusi: ”PRADA ir tā, ko vissi grib redzēt, bet MIUMIU ir tas, kas es patiesība esmu!” Līdz ar to MIUMIU patiks visiem, kam patīk oriģinalitāte un kam patīk atšķirties no apkārtējem.
Nav komentāru