OPTI 2016!
briļļu zīmoli — Evija Barkāne, februāris 11, 2016 13:26 | 546 skatījumi | Drukāt rakstuKatru gadu Janvārī Vācijas pilsētā Minhenē notiek liela optikas izstāde, kur optikas jomas pārstāvji iepazīstas ne tikai ar jau esošo, vadošo ražotāju jaunumiem, bet arī ar pavisam jauniem uzņēmējiem, dizaineriem. Šogad izstādi apmeklēja vairak kā 27,500 interesentu no 81 valsts. Šogad izstādē bija par 8% vairāk apmeklētaju kā iepriekš. Izstādes 4 zālēs tika izvietoti 576 dažādi pārstāvju stendi no 37 valstīm.
Pasākumu parasti apmeklē arī slavenības, kas palīdz popularizēt zīmolus. Tā šoreiz bija ieradusies modele Lena Gercke, kas prezentē ESCADA kolekciju.
Nonākot šajā izstādē, acis tā vien zib uz visām pusēm- spēj vien pamanīt kādu pazīstamu personu. Šogad izstādē, blakus pazīstamajam Menrad, tika prezentēta arī jaunā ADIDAS ORIGINALS kolekcija un Italia Independent. Italia Independent grupas dibinātāji ir Lapo Elkann, Andrea Tessitore, un Giovanni Accongiagioco, kuri bija ieradušies uz izstādi. Lapo Elkannaktīvi piedalās radošajos projektos un ir viens no zīmola atpazīstamākajām sejām. Dzīvē patiesi jauki un atsaucīgi cilvēki- Lapo un Andrea- droši fotografējās un fotografēja paši, lai varētu ievietot foto Instagram profilos.
Lapo Elkann, Evija Barkāne (www.acim.lv), Andrea Tessitore, Svetlanu Šiškoviča un Linards Klesnieks (Italia Independent pārstāvji Baltijas valstīs)
Turpinot apavu kolekcijas panākumus ADIDAS ORIGINALS un Italia Independent apvienoja spēkus jaunā projektā, radot briļļu kolekciju. Par iedvesmu briļļu kolekcijai kalpo kulta Adidas apavi, kuri jebkad radīti sporta pasaulē: The Superstar 1969.
Italia Independent kulta saulesbriļļu modelis ir piedāvāts 50 krāsu kombinācijās, saskaņojot ar krāsām, kuras ir izmantotas dziedātāja Pharrell Williams radītajā Adidas Originals Supercolor apavu kolekcijā.
Koši zilās velveta saulesbrilles uzlaikoja manuprāt ikviens izstādes dalībnieks. Ir jāpiemin, ka IT kompānija šīm brillēm dod 2 gadu garantiju.Atgādināšu, ka tieši IT bija pirmie, kas izgudroja tehnologiju velveta briļļu iegādei.
Lielajā izstādē, protams, varēja sastapt arī Pasaules vadošo optikas līderi- Luxottica kompāniju, kura šogad izrādīja ne tikai pazīstamākos zīmolus Ray-Ban un Oakley, bet arī pārējos zīmolus- Vogue, Persol, Versace, Dolce&Gabbana, Ralph Lauren, Michael Kors, Giorgio Amrani, Emporio Armani, Burberry, Prada, Miu-Miu un Chanel.
Ikviens varēja izmēģināt Oakley jaunās Prizm dizaina lēcas, ar kurām ikdienas dzīves kvalitāte, it īpaši sportistiem ir daudz labāka- caur to var edzēt katu sīkāko reljefu, ko parastas tonētas saulesbrilles mums liedz.
Ray-Ban šajā gadā lepni prezentē Clubround smart kolekciju, Ray-Ban Gradient Flash lenses ( graduālas spoguļlēcas)- Red faded green, Green faded lilac, Blue faded brown.
Optikas jomas biznesa cilvēkiem, kuri bija devušies uz so izstādi, noteikti bija ļoti grūti pieņemt lēmumu, ar kuru no zīmoliem sadarboties, jo izvēle ir patiešām krāšņā un liela. Opti izstādē vienmēr veiksmīgi sevi parāda jaunās kompānijas. Samērā daudz joprojām ir jaunie koka briļļu ražotaji, savukart no jauninājumiem ir 3D printera briļļu tehnolģija.
Atmiņā palika laipns itāļu dizairenis no WOO CLASS kompānijas. Koka brilles ir daudziem, bet šīm bija īpaši smalks dizains un forma. Tās ir ražotas vismaz no 11 plānām noka plāknītēm Itāļu roku darbs un meistarība allaž bijusi novērtējama. Toskānā ražotās Woo Class brilles atspoguļo labu, zinošu roku meitarību, kvaliāti un inovācijas.
Woo Class dizaineris Jochen Andreas Zeh un Evija Barkāne (www.acim.lv)
“A Sense of natural Elegance”
Paši zīmola dibinātāji saka: “Our mission is to carry on focusing on comfort and delight of our eyewear, without compromising with our armonic shapes, design and sustainability. Our capacity to combine “tradition and innovation” represents the core of our business and philosophy. We explore history in order to come out with a brand new vision that summarises itself into our collections exclusively made with natural wood. Contemporary technology, strong attitude to creative experimentation and deep study of ergonomic and functionality merge with a timeless material: wood. These are the characteristic of a Woo Class product.”
Kā sezonas aktualitāti var pieminēt- vintage stila atgriešanos. Tiek radītas jaunas kolekcijas, balstoties uz vecām, aizmirstām retro formām. Nav nekādas pārbagātības briļļu akcentos, bet uzsvars tiek likts un vienkāršību un ikonu izcelšanu.
Sol-Amor Lunettes De Parisatsauc atmiņā senos laikus, vecās formas atdzimst no jauna: “Sol-Amor Amor back to life … you will find special glasses that recall the past in form and style, while still remaining current.”
Etnia Barcelona : “Because we believe in culture and counter-culture. Because we believe in reinventing classics. Because we want to go further and find all of those who venture beyond the beaten track. Because we’re fascinated by tribes. Their free spirit, their colors, and their ability to be themselves without following anyone else.”
Protams izstādē bija slavenās Oliver Goldsmith saulesbrilles, kas tiek uzskatītas par ikonisko vēŗtību. Ja atcerās 20. gs. slavenības, tad tās noteikti saistās ir Oliver Goldsmith.
“OG was synonymous with stars and style. First to see sunglasses as fashion accessories, first to make sunspecs, first to make winter sunglasses…..first to work alongside fashion houses to create one-off pieces for the catwalks, first to appear in Vogue and Queen, and first to be endorsed by celebrities and Royals. OG pioneered a whole new concept. Eyewear. From Bamboo frames to butterflies, tennis racquets to TV Screens, all overtly striking. All signature OG.”
Paper style , kurus pamanīju pagājušajā gadā, arī šogad pulcēja daudz interesentu.
“PaperStyle eyewear is 100% handcrafted.”
No mazpazīstamākiem zimoliem, atmiņā patika VANNI (Hand made in Italy) izcēlās ar oriģināliem mozaīkveida rakstiem. Šādas brilles priecētu daudzus, jo cena ir diez gan atbilstoša mūsu tirgum. Par 70 EUR varētu iegādāties krāsainas, dažādu krāsu acetātu kombinācijas un oiģinālas formas.
Līdzās jaunajiem dizainiem, protams, arī Lafont izcēlās ar krāsainiem stendiem, bet brilles varēja apskatīt tikai īpaši klienti. Smalkās mežģīņveida kājiņas allaž ir asociējušās ar kaut ko smalku un elegantu. Īstiem briļļu mīļotājiem ir jāpriecājas, ka šis zīmols ir pieejams Latvijā.
Līdzās vintage stilam, askētiskai elegancei, sporta un bēŗnu brillēm, varēja arī sastapt košas un ekstravagantas brilles. Spilgtākais bija Jimmy Crystal New York stends. Mazs, bet ļoti kristalisks.
Ļoti oriģinālas un košas formas pārsteidza Lio Factory stendā.
“Go where your heart takes you”
CAROLINE ABRAM palika atmiņā ne tikai ar oriģinālām brillēm fraņču stilā, bet arī ar ļoti oriģināliem briļļu dekorejumiem. Kāpēc lai briļļu lietotājs satrauktos, vai viņu auskari nesapinas ar brillēm, ja to visu var apvienot. Uz briļļu kājiņām ( abām vai vienas) var piekarināt oriģinālus piekariņus un brilles katru dienu būs savādākas!
Šī pati dizainere ir izdomājusi ļoti oriģinālu lasāmo brilļu pielietojumu. Lai tās neaizmirstu mājās, tās vienmēŗ var likt kaklā -- tās ir briļļu krelles!
Opti izstāde katru gadu atklāj kaut ko jaunu, un šoreiz man atklājums bija zimols SUNDAY SOMEWHERE. Vienkāršas, bet pievilcīgas brilles, kurām lieliski nostrādā reklāmas projekti, tas, kā tās tiek pasniegtas. Daudzas slavenības jau ir iemīļojušas šo zīmolu un atliek cerēt, ka drīz vien tas būs pieejam Latvijā. Patreiz šī zimola brilles var iegādāties arī internetā.
Optometrijas speciālistiem šāda veida izstādēs ir laba iespēja tuvumā redzēt jaunas, funkcionālas aparatūras, kuras ikdienas darba vietās nav pieejamas.
Jaunākās paaudzes lasāmmašīna vājredzīgiem pacientiem. Dažas pat ir tā adaptētas, lai varētu skatīties caur to tālumā.
ISIOART I-phone un I-pad turētaji, kas lieliski noder optmoetrista un ārsta kabinetā, ļauj brīvi fotografēt pacienta aci, ko vēlāk var parādīt pacientam. Šāda veida okulāra, kuram, pievieno statīvu, cena ir aptuveni 250-400 EUR. Par šādu ispēju ir vērts padomāt acu speciālistiem, jo ar tās palīdzību var veiksmīgāk sekot līdzi pacienta acu izmainām.
Ikviens izstādes apmeklētājs varēja uztaisīt savu tīklenes fotogrāfiju 200 grādu leņķī, kas ir vairāk kā 80% no visas tīklenes. Tā ir lieliska iespēja redzēt tīkleni ar 75 000 dāgā OPTOS Building the RETINA Company aparāta palīdzību. Ikdienas vizītēm nekad nav iespējams redzēt tīkleni tik plašā diapazonā, to redz tikai 45 grādu leņķī. Tīklenes izmeklējumi ar šāda aparāta palīdzību ļauj ļoti laicīgi konstatēt tīklenes problēmas, kā arī ļauj atšķirt nopietnaku saslimšanu no ne tik nopietnas. Fotogrāfijā redzam, ka ikdienas rutīnas vizītē optometrists spēj saskatīt ar oftalmoskopu tikai redzes nevu, bet ar šo Optos lāzeraparātu var redzēt tīkleni daudz plašākā diapazonā.
Izstādē bija plaši pārstāvētas kontaktlēcu kompānijas, kuras pat bija ierīkojušas ārsta kabinetam līdzīgus stūrīšus, kur uzreiz varēja apskatīties jaunās kontaktlēcas mikroskopā. Attēlā redzam, kā tiek novērtētas jaunās Bauch+Lomb ULTRA kontaktlēcas, kuras Baltijas valstu tirgū varētu parādīties uz gada beigām.
Ņemot vērā izstādes plašumu un piedāvājumu klāstu, tad droši var teikt, ka šāda veida izstādi var apmeklēt ikviens interesents, jo tā ir iespēja uzzināt kaut ko jaunu ne tikai optikas jomas speciālistiem, bet ikvienam, kuram ir interese par izstādēm, dizainu un prezentāciju. Ikviens var mācīties, kā ir jāprezentē sava prece, jo stendu krāšņums un dažādība patiešām pārsteidz!
Nav komentāru